8 BALL POOL V5.0.0 MOD APK

Hutame

 8 BALL POOL V5.0.0 MOD APK

Evde otururken, metroda veya otobüste yolculuk yaparken eminim hepinizin canı sıkılıyor ve ilgilenecek bir şeyler arıyorsunuzdur. Nereden mi biliyorum çünkü aynı sorunu ben de yaşıyorum son zamanlarda benim yaşadığım bu sorunu ortadan kaldıran internetim kapalı da olsa bir şekilde eğlenmemi ve vakit geçirmemi sağlayan bu oyunun zorlukları ortadan kaldırılmış sınırsız altın ve yol çizgileri olacak bir şekilde sizlerle paylaşıyorum.

Mobil platformda bilardo dediğimizde bir çoğumuzun aklına 8 Ball Pool oyunu gelecektir buna eminim. Dünya üzerinde en çok bilinen ve sevilen yani dünyanın 1 numaralı bilardo oyunu diyebileceğimiz 8 Ball Pool oyununu saatlerce sıkılmadan oynayabilirsiniz. Sanmayın ki oyunu tek başınıza oynamak zorundasınız. Miniclip’in “8 Top Bilardo” hesabı ile veya facebook ile hesap açarak arkadaşlarınızla yarışabilir hatta onlara meydan okuyabilirsiniz.

Eğlence bununla biter mi? Asla. Sizler için oyunun kendi içerisinde bir turnuva sistemi de mevcuttur. 8 kişilik turnuvalarla uzun süreli rekabet ve yarışın içinde bulacaksınız kendinizi. Bu turnuvadan galip ayrılığ ödülü almanın verdiği hazzı yaşamalısınız. Gerçekten muhteşem bir his.

Oyunu sadece oynayıp çıkacağınızı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Oyunda her maç bittiğinde belli bir exp miktarı kazanıyoruz. Bu exp sayesinde seviyenizi yükseltebileceksiniz. Seviyenizi yükselttikten sonra farklı yerler açılacaktır. Farklı yerler dediğim maç oynayacağınız yerlerin açıldığını göreceksiniz. Sopanızdan masanıza kadar bütün detayları belirleyebileceğiniz 8 Ball Pool oyununu indirmek için aşağıdaki bağlantıya tıklamanız yeterlidir.


İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum yaptığınız için teşekkürler.

Yorum Gönder (0)