Vodafone İnterneti Seviyorum Testi Bedava İnternet

shncdr

 Bilirsiniz sevgili Vodafone'un bugünlerde yeni bir kampanyası var ''seviyorum'' kampanyasında seviyorum testindeki eğlenceli ve mizaçlı soruları çözerek sizde 5 yıla kadar bedava internet sahibi olabilirsiniz.Hiçbişey kaçırmamak adına yazıyı lütfen sonuna kadar okuyun.Ayrıca bu kampanyaya diğer farklı operatör kullanıcıları (turkcell,Türk Telekom...) katılabilirler.


Vodafone Wallpapers - Wallpaper Cave


Vodafone resmen internet dağıtıyor Vodafone'u seviyorum testini çözerek sizde en az 3 gb internet sahibi olabilirsiniz.


Vodafone Seni Seviyorum Testi Nedir ve Nasıl Yapılır ?


Vodafone seni seviyorum test sayfasına girdikten sonra testi hemen çözmeye başlayabilirsiniz. 1. bölümde 5 yıl internet kazanma hakkına ve şansına sahipsiniz. 2. bölümde ise 24 saatlik bir 3 gb internet sizi bekliyor olacak.


İnterneti 5 yıllık kazandığınız takdirde size 5 yıllık 1 Terabyte internet vermekte düşünsenize harca harca bitmeyen bir internetiniz var üstelik sadece vodafone'un bir testini çözerek. Birde farklı hat sahibiyseniz kendi operatörünüzden gelenlerde olacaktır elbet .


Vodafone ankete katılan herkese 3gb ve aralarından bir şanslı kişiye 5 yıllık 1 TB internet vermeyi kafaya koymuş eee hadi ne duruyosun sende bence 1TB 5 yıllık bir internet için üstüne düşeni yap ve linke tıklayarak bedava internet kazan.


Diğer bloğumuz olan Savunma Teknoloji ' ye göz atmayı unutmayın !


https://www.vodafone.com.tr/seviyoruminterneti/#/


Yorum Gönder

0Yorumlar

Yorum yaptığınız için teşekkürler.

Yorum Gönder (0)